JetClaim, uçuş iptalleri, gecikmeler ve fazla rezervasyon gibi durumlarda yolcuların sahip olduğu tazminat haklarını etkin şekilde kullanabilmelerini sağlamak amacıyla kurulmuştur. Her ne kadar JetClaim olarak kurumsal yapımızı yeni oluşturmuş olsak da, bu alandaki uzmanlığımız ve danışmanlık deneyimimiz uzun yıllara dayanmaktadır. Alanında uzman hukuk danışmanlarımız aracılığıyla yıllardır bireysel düzeyde sunduğumuz hizmetleri, artık daha kapsamlı ve profesyonel bir yaklaşımla, daha geniş bir kitleye ulaştırmayı hedefliyoruz. JetClaim, sürecin her aşamasında yolcuların yanında yer alarak, başvuru sürecini onlar adına yürütmekte ve hiçbir ön ödeme talep etmeden hak edilen tazminatın alınmasını sağlamaktadır.
Hedefimiz; yolcuların haklarına erişimini kolaylaştırmak, şeffaf ve güvenilir bir hizmet anlayışıyla hareket ederek sektörde güven duyulan bir çözüm ortağı olmaktır.
Jetclaim, uçuş mağduriyetlerinizi hızlı ve güvenli şekilde tazminata dönüştürmenizi sağlar. Aşağıda en sık aldığımız soruların cevaplarını bulabilirsiniz.
Başvurunuz sistemimize kaydedildikten sonra öncelikle havayolu ile iletişime geçilir. Havayolu şirketine yapılan başvurudan olumlu sonuç alınamadığında yasal yollara başvurulur. Bu nedenle her başvuru için süreler değişkenlik gösterdiğinden kesin bir sonuçlanma süresi öngörmek mümkün olmamaktadır. Ancak Jetclaim başvurunuzun tüm aşamalarını mümkün olan en hızlı şekilde takip etmektedir. Ayrıca başvurunuzun durumunu dilediğiniz zaman tarafımızla iletişime geçerek kontrol edebilirsiniz.
Başvuru aşamasında herhangi bir ücret ödemeniz gerekmez. Tazminat ödemesi alındıktan sonra Jetclaim tarafından sözleşmenizde belirtilen hizmet bedeli tazminat miktarından tahsil edilir.
Yönetmelikte belirtilen tazminat miktarları her biletlenen yolcu için ayrı ayrı belirlenmiştir. Sizinle birlikte uçan kişilerin uçuş bilgilerine sahip olmanız ve onayları olması halinde onlar adına da başvuru yapabilirsiniz.
2 yıl geriye dönük uçuşlarınızdaki iptal/rötar durumları için başvuruda bulunabilirsiniz.